آموزش ترفندها و نرم افزارهای رایانه ای و اینترنت و موبایل

آموزش ترفندها و نرم افزارهای رایانه ای و اینترنت و موبایل

آموزش ترفندها و نرم افزارهای رایانه ای و اینترنت و موبایل

آموزش ترفندها و نرم افزارهای رایانه ای و اینترنت و موبایل

وبسایت آموزش فناوری اطلاعات

http://itlblog.100free.com این لینک جدید وبسایت جدید آموزش فناوری اطلاعاته که حتما بهش یه سر بزنین چون مطالبی مانند کدهای جاوا، ترفندها و آموزش پارتیشن بندی را دارد و البته مطالب جالب دیگر. حتما یه سر بزنیدhttp://itlblog.100free.com

افزایش آمار وبلاگ و افزایش رتبه در موتورهای جستجو

 

افزایش آمار وبلاگ و افزایش رتبه در موتورهای جستجو وبلاگ آموزش فناوری اطلاعات ترفند آمار وبلاگ ویندوز اینترنت

آمار وبلاگ از مهم ترین چیزهایی است که یک وبلاگ نویس به آن اهمیت می دهد و همواره مورد توجه است. همه ما می دانیم که اگر بخواهیم آمار وبلاگم افزایش یابد باید تبادل لینک کنیم و خود را به موتورهای جتجو بشناسانیم. اما آیا راه آن را هم می دانیم؟
۱-همانطور که گفتم تبادل لینک با وبلاگها و وبسایتهای دیگر راه خوبی است اما چیزی که باید توجه کرد این است که اکثر ما فکر می کنیم که باید فقط با سایتها و وبلاگهایی که آمار سر به فلک کشیده دارند تبادل لینک کنیم که این هرچند خوب است ولی به طور کامل درست نیست. زیرا یک موتور جستجو تعداد لینکهایی که به وبلاگ شما متصل می شوند را می سنجد و هر چه بیشتر باشد بهتر است.
۲- کلمات کلیدی Keyword ها را فراموش نکنیم:
این کلمات کلماتی کلیدی و مرتبط با موضوعات ما هستند که در موتورهای جستجو کاربرد دارند. اگر بخواهیم از این کلمات استفاده کنیم میتوانیم آنها را در تگ متا قرار دهیم که به شکل زیر است:

سریال و کرک تمامی نرم افزارها

سلام! امروز  یک نرم افزار عالی برای شما دارم: سریال و کرک تمام نرم افزارها فقط در چند ثانیه!! کرک و سریال نرم افزار
بله ! با استفاده از نرم افزار CrackDwnمی توان سریال هر نرم افزار جدید را در چند ثانیه از طریق اینترنت یافت. کار این نرم افزار بدین صورت است که در سایتهای مختلف که به این کار اختصاص یافته اند جستجو کرده و در عرض چند دقیقه یا حتی ثانیه سریال یا کرک نرم افزار را می یابد و در هارد ذخیره می کند. در پایان مطلب لینک دانلود را گذاشته ام. اما آموزش کار:
پس از اجرای نرم افزار در بخش Search For نام نرم افزار را وارد کنید و در پایین در لیست کوچکی که ی بینید تعیین کنید که سریال می خواهید یا کرک نرم افزار را؟ سپس روی مربع کوچک کناری هم کلیک کنید سایتهایی که با شماره مشخص شده اند را تیک بزنید . معمولا تا سایت ۲ یا۳ به هدف خود می رسید. پس از این کار روی Search کلیک کنید و منتظر بمانید. اگر در لیست زیرین نام و نسخه نرم افزار خود را دیدید می توانید با کلیک روی Stop جستجو را متوقف کنید. حال روی دایره Selectedکلیک کنید و نرم افزار خود را در لیست علامت دار کنید (تیک بزنید) سپس روی دانلود کلیک کنید و محل ذخیره را تعیین کنید. ضمنا این نرم افزار فارسی هم دارد که می توانید  از منوی Optionsو Langauge به آن دست یابید.

برای دانلود نرم افزار جستجوی سریال و کرک روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلودکرک و سریال تمام نرم افزار ها

حجم:۳۷۲کیلو بایت
فرمت:ریپ
تعداد فایل: ۱ :CrackDown.exe

ترمیم عکسهای قدیمی و کهنه

اگر قبلا هم به این وبلاگ آمده باشید می دانید که مطلبی داشتیم  راجب ترمیم عکس در فتوشاپ که شاید کمی مشکل بود. اما امروز می خواهم ترمیم عکسهای قدیمی را با استفاده از نرم افزار دیگر که همه می شناسید آموزش دهم:ACDSEE

بله. با نسخه ۸ این نرم افزار می توان این کار را کرد. برای ترمیم عکسهای قدیمی یا کهنه در این نرم افزار پس از نصب آن به سراغ عکس کهنه بروید و آن را با نرم افزار ACDSEEباز کنید)منظور این است که روی آن دوبار کلیک کنید و آن را با این نرم افزار تماشا کنید!)خوب حالا برای انجام کار ترمیم روی منوی Modify کلیک کرده و روی آیکون آچار یا همانPhoto Repire کلیک نمایید. خوب حالا اگر جایی از عکس دچار مشکل است روی ناحیه کناری و همرنگ آن که سالم است راست کلیک کنید سپس با کلید چپ موس روی بخش خراب Drag &Drop کنید (یعنی روی آن بکشیدـ) خوب برای انجام ترمیم عکس قدیمی در دیگر نواحی خراب عکس هم عملیات بالا را تکرار کنید. در پایان روی Doneکلیک کنید و هنگام خارج شدن از نرم افزار و بستن عکس هم روی Save بزنید.

Download Accelerator Plas دانلود پرسرعت

دانلود با سرعت بالا با Download Accelerator Plas-DAP

این  نرم افزار که حتما آن را در  تمام مجموعه های نرم افزاری بخصوص نرم افزار های راجب اینترنت دیده اید یکی از بهترین نرم افزارها برای بهینه سازی سرعت دانلود می باشد. یکی از قابلیت های این نرم افزار این است که می توان با استفاده از آن یک فایل را در چند مرحله دانولد کرد بدین طریق در صورت قطع ارتباط شما از اینترنت چیزی را از دست نخواهید داد و می توان با استفاده از آن به راحتی نرم افزار دانلود کرد.
این نرم افزار با سرعت فوق العاده ای دانلود می کند که باید فقط آن را امتحان کنید. همچنین قابلیت برنامه ریزی هم دارد مثلا می توان به آن فرمان داد تا پس از اتمام دانلود اتصال را قطع کند یا رایانه را خاموش کند.

نحوه کار با نرم افزار: پس از نصب و ثبت نرم افزار(رجیست کردن) می توان نوار ابزار آن را در IE دید. برای دانلود نرم افزار ها هم کافی است روی لینک آنها کلیک کنید و سپس در پنجره باز شده در بخش Save toمحل ذخیره را وارد کرده و نیز میتوان درپایین هم با کلیک روی More به تنظیمات سرعت دانلود هم دسترسی داشت. و  روی Start Downloading کلیک کنید تا دانلود آغاز شود.  اگر می خواهید دانلود فایل را برای زمان دیگری موکول کنید و فایل را در لیست دانلود داشته باشید روی Download Laterکلیک کنید. برای ورود به محیط نرم افزار نیز می توان در بخش نوار ابزار ایجاد شده روی IE روی DAP که به شکل یک جرقه است کلیک کنید. برای شروع یک دانلود روی  ADD کلیک کرده آدرس فایل را وارد کنید..برای نگهداشتن یک دانلود برای زمان دیگر روی Puase و برای ادامه یک دانلود نگهداشته شده روی Resume کلیک کنید.

برخی تنظیمات در DAP: برای بهترین نتیجه باید بهترین تنظیمات را روی این نرم افزار انجام داد که چندان هم سخت نیست. وارد محیط نرم افزار شوید و روی Performane کلیک کنید سپس در بخش Connection نوع مودم خود را در بالا در لیست Connection type/speed انتخاب کنید. در لیست زیری هم سرعت دانلود را انتخاب کنید مثلا روی گزینه آخر برای بهترین سرعت کلیک کنید. در آخرین بخش قسمت Connection می توان تعداد فایلخای قابل دریافت به طور همزمان را هم مشخص کرد که در خود پنجره اصلی هم در پایین پنجره دیده می شود. در بخش Ganeral از سمت راست نیز می توان در تکست باکس ها فرمتهای جدید را اضافه کرد.

یک نکته: برخی فایلها توسط این نرم افزار بطور اتوماتیک دانلود نمی شوند که می توانید برای دانلود آنها توسط DAP لینک دانلود آنها را در اینترنت اکسپلورر با موس گرفته و به علامت ی انشانه نوار ابزار DAP بکشید و رها کنید تا دانلود آن آغاز گردد.

آموزش این نرم افزار کمی طولانی تر است اما تا حد قابل قبول پیش رفتیم که می توانید با آن کار کنید. سایر قابلیت ها را هم خودتان می توانید کشف کنید!

نظر یادتون نره ! اگه ندید دیگه مطلب خوب نمی نویسم!